Kad Jemputan Perkahwinan. Kad Jemputan Pernikahan. CahayaKad. Rekaan Retro & Minimalist.

By: latifi amir abdul kadir

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 4-May-2009 07:09 Email | Share | Bookmark
IDEA UNTUK DIKONGSI BERSAMA.

SETIAP PASANGAN PENGANTIN ADALAH ISTIMEWA DAN UNIK.

Mengapa saya berkata demikian? Kerana setiap dari kita adalah unik. Pasangan yang unik juga selayaknya mendapatkan kad jemputan yang unik di hari persandingan mereka.

Mungkin ada pasangan pengantin yang agak keberatan untuk berkongsi layout dengan pasangan pengantin yang lain. Atau dalam erti kata yang lain, pereka atau pencetak mengambil jalan mudah dengan "mengitar-semula" layout yang terdahulu tanpa membuat apa-apa perubahan atau tambah nilai pada kad-kad tersebut.

Namun bagi saya, setiap pasangan pengantin adalah UNIK. Untuk mengelak agar kad-kad jemputan ini nampak sama, jadi saya ketengahkan ilham terbaru ini dengan meletakkan nama Pengantin sebagai Identiti mereka. Nama mereka direka seperti sebuah logo, tanda pengenalan atau emblem agar kad mereka lain dari yang lain.

Perhatikan contoh-contoh kad di bawah ini.









Rekaan ini akan dilengkapi dengan FONT (Rekahuruf) terbaru yang pasti akan menampakkan kelainan pada kad jemputan anda. Selepas ini saya akan upload-kan lagi beberapa contoh untuk tatapan anda.

PEMBERITAHUAN: BERMULA DARI BULAN INI CAHAYAKAD AKAN MENERIMA TEMPAHAN DARI PELANGGAN-PELANGGAN DI SEMENANJUNG MALAYSIA. SILA HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LEBIH LANJUT.

LATIFI AMIR
Pereka cahayaKad
Kuching Sarawak
latifiamir@hotmail.com
Tel + (013) 8210 843 / (082) 255 300


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net